2023年9月21日 星期四

21/9/23

 21/9/23     THU     RAIN

今日又要開番辛苦工啦, 對住year 7嗰條八婆又係令人燥底, 我其實係咪可以唔理佢呢, 定係只係我問題! 好在今日學生早放, 唔洗對住佢咁耐, 不過小息佢自己掛住print嘢又冇食嘢又話肚餓, 但其實都係11點幾咋嘛, 平時都未開飯啦唔好玩嘢! 玩到放學send埋佢出去, 見佢識自己走我唔理啦, 明天我有我自己走就算! 本來諗住開飯架啦, 但都係返去大房睇吓咩料先, 果然仲要去sport hall聽嘢, 都係講今晚open evening, 但其實係唔關我地事, 不如比我地放飯啦! 終於食完飯就要執房, 執到夠鐘就梗係閃人, 又要去聽細佬學校的parent evening, 悶就梗, 不過可以問埋老師聖誕要請假點做, 仲有google classroom password, 點知走嗰時又落大雨, 等咗一陣細啲都即閃, 濕都要啦, 返到去好似死咗咁, 仲要開定電腦老公返嚟幫兩個報埋term break踢波, 然後我要休息啦, 身心都好攰! 6點幾仲仲叫肚餓, 我就即刻煮麵囉, 反正有牛腩, 食完繼續hea到咁上吓沖咗涼先, 唔想洗碗!

沒有留言:

張貼留言