2019年5月18日 星期六

18/5/19.

18/5/19.   SAT.    VERY HOT

今朝老公返早,子元又一早要去比賽,所以我瞓到9點幾10點先起身啦,煮好早餐同仲爺食埋,就要捉佢做功課,其實淨番唔係好多,但因為玩緊,基本上係唔願做,所以寫嗰幾句句子足足寫咗差不多2個鐘,搞到我又發顛!因為我唔可以咁伴住佢做架嘛,我都有我的家務要處理!換咗兩張床單算係咁啦,沖個涼先出門口,因為冇開冷氣嘛,今日真係好熱!揍仲爺去學音樂,真係好遠!喺個商場悶到都唔知食咩好,唯有等吓美心個tea啦,跟住又要買麥當勞比仲爺,然後接埋仲爺就可以撘巴士返去,今日肯定好塞車,我落車時已經差不多5點,返去還要捉仲爺做埋啲功課摺埋衫咁,子元就自己努力啦,老公就瞓覺!到7點多叫醒佢出去食晚飯,終於試到上次間米線,都算唔錯!食完車我地返屋企,佢就帶埋子元去踢波,我就同仲爺返去囉!得佢一條友時其實都算合作的!比佢睇幾part變型金剛就要去瞓啦,我還有家務要做呢!

沒有留言:

張貼留言