2019年5月2日 星期四

2/5/19

2/5/19.   THU.  WARM

放咗日假又要返工啦,老公回來接仔返學我就返工啦,返去都係食早餐開工啦, 朝早都唔算多嘢做,食完個午飯又未停過手啦,雖然好多人出出入入,但我地都係好快手好專心咁做到囉, 係阿姐先咁多事實,又話嗰兩位經理嘈,又話做唔到嘢,真係好冇適應能力!放工竟然落雨,但落到樓先發現,唯有痴啦!落雨天去撘巴士,三加車都客滿,又要塞吓車咁,但我都唔洗7點已落到車,真係又比我發現到更平更快的方法!落車等老公嚟接我,佢去咗接埋嫲嫲再來接我,去咗荃灣食中菜咋,食完落樓下影吓TSUM TSUM就回程啦!沖完涼Barry上咗嚟,攞咗啲手信比我地食,仲打機打到11點幾先走呢!

沒有留言:

張貼留言