2019年5月9日 星期四

8/5/19

8/5/19.   THU.    COOL

今日又係揍仲爺入青衣同嫲嫲交收啦,跟住都係買早餐返工,今日返半日啫,下午去覆診又可以放半日!返到去其實都冇咩,但阿姐成日自我想像啲嘢就常係真,然後又話人唔報告比佢聽,咁我真係唔識做囉,今次我問心無愧,只係因為佢係上司我係下屬,佢講就啱我講咩都錯,咁根本就係佢錯!為咗少少事搞咗我一朝真係好煩囉!午飯快食完出門口過去,過到門診啱啱好,個醫生就真係hea 到你唔信囉,3點唔洗已經攞埋藥可以走,就去長沙灣幫子元攞埋佢張身份證口呢!然後就去咗食tea, 因為還要去接仲爺呢,食完tea 回來做功課,7點幾才煮飯,因為都未肚餓!晚上K.O咗佢地還要摺埋衫先有得瞓!

沒有留言:

張貼留言