2019年5月29日 星期三

29/5/19

29/5/19.   WED.    RAIN+

今朝雖然子元佢地係遲咗少少出門口,但都不至於會遲得咁緊要嘛,但就因為有架旅遊巴同架的士玩嘢,搞到塞車塞到去瑪嘉烈,見到子元打卡都08:00:26我就心知遲到,加上程生又問子元有冇遲到,我就係咁找資料睇吓有冇supporting可以找到,打去學校備個案都好,最終返到公司,睇多次e-class,係show8:00但又話準時喎,真係一天都光哂!今日堅係冇嘢做,真係打機睇書都打到悶睇到悶!終於到食午飯,提早食咗先因為收到料開倉,又上咗去睇煲,但其實都冇咩買,跟手反而去咗買消毒劑,5個差不多級數的一齊吹水先啱口嘴型嘛! 下午阿姐放假,我梗係放縱啦,自由足全個下午,放工先收到電話,話出去食,咁都不大問題,一時又話美孚一時又話長沙灣,咁我都要返去接咗子元先,又再返番長沙灣,咁食飯都冇咩,係走時叫仲爺收機又唔肯即刻收,大包咪又係到鬧囉,但真係好嘈囉,一點面子都唔留比人,我真係唔識同佢溝通架!快手返去趕得切睇倚天,然後咪沖涼同捉仲爺瞓覺,子元啲功課做極都做唔完咁,都唔知係功課多定佢做得慢!

沒有留言:

張貼留言