2021年7月12日 星期一

12/7/21

 12/7/21     MON     HOT

今日都係要6點幾起身, 叫醒哂啲男人起身, 返學的返學, 由於佢地太慢手慢腳, 最終要撘的士先啱啱趕得切, 同埋唔洗熱囉! 喺學校門口影吓相出吓post咁囉, 跟住就同老公去君日食早餐啦, 食完佢有佢去運輸署做嘢, 我有我返公司攞票吹水, 都早咗, 9點幾就返到去, 快手攞完就過去OSO嗰邊吹水, 吹到差不多10點先走, 上德福入埋張票就行吓街先, 因為返屋企又唔係, 就不如行到夠鐘去學校接仲爺, 老公琴晚睇完波要休息! 12點去到學校, 接完仲爺影吓相, 仲爺講先知黃老師都走啦, 可以影番張相留念呢! 返咗屋企先, 諗住未夠鐘同Ms Lee食飯, 點知大家誤會咗, 佢以為12點半, 我地就等佢回覆, 所以錯失了, 咁就算啦, 我地照等子元放學回來換埋衫去四小龍食, 去咗飲茶, 飲完老公買埋嘢就回程, 叫子元帶仲仲返去先, 我同老公就去做嘢買嘢去銀行等等! 晚上約咗蘇sir食晚飯, 撘30號過到愉景新城食outback, 講吓學校嘢咁啦, 反正兩位都唔再係荔天學生, 知道吓學校秘密都唔怕, 今年淨係學生都41個人退學, 應該係前所未有吧, 加上老師都走四五個, 唉......! 食完餐飯都散, 我地去咗食錢樂園放血, 但今日手氣麻麻, 攞唔到啲咩, 玩到差不多10點佢地食埋杯雪糕就回家!

沒有留言:

張貼留言