2021年7月8日 星期四

8/7/21

 8/7/21     THU.    HOT

今日係last day啦,好傷感又唔係,但感覺係複雜嘅!老公今日借咗車,方便放工幫我車嘢走。所以可以車埋仲爺返學,車埋我去南昌站先,返到公司打埋呢次卡,跟住就去KFC買早餐,買埋Ivy嗰份,食個豐富早餐!跟住全日都冇做嘢,係報埋更啦,然後都係吹水同吹水。跟住再執吓嘢咁啦,我已經好少嘢,但煮要時間執,感覺怪怪的。12點幾叫埋Joey陪我落樓下酒樓攞位先,今日最後一餐公司Lunch就同OSO食,咁都開心嘅!然後去德福攞埋餅返上去,再執吓嘢就準備派吓餅影吓相,跟住都係等放工,等老公嚟接我前就搬定兩箱口罩落去,到夠鐘先同佢地一齊彈閘,最後一次啦,Joyce陪到我等老公車,個傻婆bye後上咗shuttle喺到喊。有呢班曾經共事嘅朋友寵愛,我算是好幸運呢。回家後仲爺同我喺屋企,幾日冇理間屋已經垃圾崗咁,仲有一堆衫未摺呢,唯有邊睇大叔的愛邊摺,只是同仲爺食咗個烏冬就算。期間Barry 上咗嚟度吓個櫃,我都唔得閒理佢,叫佢自便。終於摺完衫,我要休息吓先,沖完涼還要收拾明天去清稅文件。

沒有留言:

張貼留言