2021年8月17日 星期二

17/8/21

 17/8/21     TUE     COOL

今日出遠門啦又, 但係淨係我地兩個, 起身食完早餐揍咗佢地去球場, 諗住時間充足去老遠試車啦, 因為老公琴Enquire咗, 今朝即時有人覆啦, 咁咪去囉, 但要撘個幾兩個鐘頭巴士喎, 計過都可以就約12點半, 點知上車前老公先發現自己冇帶oyster card, 咁點呀! 子元又冇喎, 想借佢嗰張用都唔得, 唯有行番去Ealing Broadway買囉, 咁又搞咗大半個鐘, 最後11點左右先出發到, 叫做遲咗10分鐘, 但人地又做緊第二個客啦, 唯有再等, 差不多1點先到我地, 講完一輪終於可以試車, 老公話好正, 我唔識分, 行到就得啦! 試完返去決定買, 又要等佢問十輪上司幾時有期運架車過來, 又等咗一輪, 終於落實咗23號朝送來咁我地就可以搬屋用! 但時間已經兩點有多, 好在一早諗到實返唔切去接子元佢地放學, 叫咗炮哥去球場同子元交代一聲, 等我地嚟! 咁經過個幾鐘車終於4點返到球場接番佢地, 馬上去食嘢, 今朝個早餐到而家哟! 好在喺車行有服務沖咗杯咖啡頂住先啫! 食完Sam's雞就回家, 沖涼休息又整吓銀行嘢, 8點左右先煮晚餐, 又於都唔係好餓, 今晚食咗菠菜煙肉粉同焗埋個慢煮豬用, 好好味! 瞓之前諗住叫炮哥睇睇子元張Oyster card點解apply唔到, 但佢IT人都冇辦法即係冇, 唯有登完基本嘢明天去郵局交埋資料!

沒有留言:

張貼留言