2021年8月25日 星期三

25/8/21

 25/8/21     WED     WARM

今日嘛, 差不多黃昏時先出去! 起身後叫老公處理吓啲銀行嘢, 但對家又放咗假, 唯有再等啦! 咁我自己嗰啲就處理咗先, 都係找埋啲卡數呀, 用積分換埋超市卷比阿媽用! 老公就去整早餐, 今日食簡單all day breakfast, 都OK啦, 食完咪又係不停上網諗到有咩要申請要跟進就做, 登咗煤氣同電, 又追咗GP嗰到啦, 原來話我比少咗來英日期, 咁就冇理跟, 真係比佢激死, 唯有接受呢到係咁! 下午架車真係送到嚟啦, 老公好努力同佢了解, 我又繼續處理吓啲文件嘢啦, 真係做到好攰! 5點幾過去接炮哥, 佢帶我地去龍鳳入貨, 佢都順手教吓啲駕車技巧, 有佢帶路就好好多, 買咗成千蚊嘢啦, 無法啦, 丁麵同檸檬茶一買就一箱, 再加啲唔喺中超買唔到的調味, 係咁上吓! 帶我地去入埋油就回程! 返到嚟都係沖涼煮飯啦, 今晚真係煮飯啦, 有飯有雞翼有豬扒啦, 雖然唔係好中式但都好啦, 包米5公斤都係5磅幾, 算合理價錢! 食完睇吓電視打吓機, 電視方面都係冇法, 要睇番最愛的VIU, 有安博盒子, 咩都有得睇, 值得買! 最後同仲爺打盤機佢先肯瞓!

沒有留言:

張貼留言