2021年8月4日 星期三

3-5/8/2021

 3-5/8/2021     TUE-THU     RAIN

只係3日冇寫日記, 我就已經由一個時區去咗另一個時區, 真真正正的奇妙之旅! 

3號日頭, 我仲係熊貓酒店hea緊, 食番個最後港式早餐, check out 埋就返荔欣組裝埋啲行李, 去食啲嘢再買多部pat以備不時之需, 返去美孚同兩位長老食個晚飯就返荔欣call車去機場! 差不多8點先入到去, 還要推住行李, 同老公會合, 因為要分兩架車先至夠坐! 終於可以埋櫃位check in啦, 原來都要搞好耐, 寄好埋9大件行李, 就開始話別時刻, 一直吹到10點先入閘, 其實大家都好忍得, 係仲爺影完大合照, 真正feel 到要離開, 就摟住嫲嫲唔放啦, 搞到大家都喊呢! 我覺得自己算係忍得到, 最後都冇喊到呢! 入到閘口, 過海關等上機, 開始已經冇咩啦, 只係怕起飛嗰吓囉, 終於上到機都好快就起飛, 但可能睇住戲又塞住耳仔, 比想像中冇咁大反應, 12小時的旅程正式開始! 

4號朝早就喺架機上過, 全程播咗3套戲又半瞓半醒咁, 食咗餐再瞓過, 到差不多落機前先食早餐, 當地時間5點半已經落機, 係等過海關最耐, 眼見8成都係香港人就知要搞幾耐, 好在我文件印好哂, 算快搞掂去攞埋行李, 等埋接機架車嚟, 8點未夠我地已經離開機場去BNB啦! 幾經辛苦找到個地點, 跟住就入屋, 了解吓啲嘢點用等等屋主就走, 係咁狂處理事務, 炮哥嚟接我地行個圈, 買埋食物, 跟住全日都喺BNB做清潔啦, 煮飯啦沖番個涼咁啦, 好耐冇沖涼咁呢! 4點幾時瞓咗一陣, 食完晚飯捱到8點幾都頂唔住要瞓, 好在都瞓到5點先醒!

5號一早5點就醒咗, hea吓到7點多煮早餐食, 跟住都係search吓嘢, 研究緊不如自己去一轉supermarket買番啲急需品先, 因為啲水真係好多雜質, 點都要買啲清水回來頂一頂先, 所以睇地圖行咗去最近的超市, 都係15分鐘啫, 買完就返去, 煮埋個午餐食就再去, 今次去遠啲去Ealing Broadway, 算係一個大啲的商場, 買到風筒和過濾水器, 咁就可以放心啲, 再比佢地睇吓嘢食吓雪糕咁先回程, 返去梳洗休息吓, 又準備過Letty家, 洗個塵嘛! 問嘢傾嘢, 玩到11點炮哥車我地返去, 就快手沖涼休息啦! 希望明天一齊順順利利啦!

沒有留言:

張貼留言