2021年8月23日 星期一

23/8/21

 23/8/21     MON   WARM

今日係搬屋大日子, 正式要move in 啦, 搬行李都走咗3轉! 起身馬上執嘢, 先推咗6個行李加埋啲背包, 真係走難咁款! 到達後淨係拆貨都有排搞, 上上落落咁, 先安頓好仲爺等佢有個路宿者床位, 可以放番哂佢啲毛毛喺到瞓佢就算瞓地下都心滿意足! 老公同子元再走一轉搬嘢, 我就喺新屋做reference check, 又係check出個人生系列, 好在我地冇傢俬, 都係睇牆天花地下, 廚廁係最多嘢有問題要處理囉, 唔覺唔覺都做咗5個鐘, 期間等老公回來後出咗去食飯先, 食完佢地又去搬嘢, 炮哥就嚟幫我地裝router, 又玩咗一輪, 老公佢地最後一輪去搬埋啲嘢回來, 都執唔到幾多, 就出去買嘢食先, 只係食咗pizza同沙律, 所以之後咪要宵夜囉, 食咗好邪惡的辛辣麵! 飯後先清潔啦, 拖咁大間屋的地真係好攰! 沖完涼打埋機就趕佢地去瞓, 我地又上網睇嘢啦, 同炮哥吹開水, 佢撩我地明晚去睇波, 真係買到飛喎, 咩都好啦, 近近地喺賓福特就有得睇, 正! 明晚有節目!

沒有留言:

張貼留言