2021年8月2日 星期一

2/8/21

 2/8/21     MON.    HOT

今朝早八點就起身,因為老公要過嚟荔欣等啲人嚟刷傢俬,我就帶住兩隻嘢同嫲嫲食咗早餐,然後就去攞報告,搞掂就返酒店開始整電腦啲嘢,又整到頭都大埋啦,午飯老公叫我哋自己食,咁就買咗麥當勞比佢哋,我就自己買咗粥。食完繼續做嘢,兩三點之後老公返嚟,繼續填表到五點幾六點,叫做完成晒應該填嘅嘢。跟住就搭30號返荔欣,因為今日約咗Barry佢哋食晚飯,仲有要幫我哋set up埋啲電腦野。餐飯都食得幾開心嘅,亂亂龍咁啦,啲小朋友又玩到盡晒大龍,九點幾十點真係要走啦,返去嫲嫲度攞埋啲衫,老公約咗阿Joe買埋宵夜返上嚟,我哋就去沖涼先。執埋野等佢哋上到嚟食下野吹吓水,都成點鐘佢哋先走。喺香港嘅最後一晚就咁樣過咗啦!期待喺英國第一個夜晚!

沒有留言:

張貼留言