2021年8月21日 星期六

21/8/21

 21/8/21     SAT     RAIN+

今日終於要收key啦, 加上又話訂咗啲嘢有送嚟, 咁食完早餐我同老公咪過去睇吓順手等囉, 點知等到10點幾都仲未有聲氣, 咁我就先返BNB, 收拾吓要用的東西再叫埋兩隻嘢換衫, 11點半出門口同老公會合先, 去食啲嘢收埋條key, 終於見到間屋真身, 唔算太大但都夠用, 殘就一定架啦, 租屋啫仲想點呢, 都要頂住架啦, 行咗個圈, 收樓嗰位還收樓嗰位, 有咩都係叫你問番agent, 冇咩幫到你, 咁唯有簽收咗key先, 佢會再send check list過來比我地check! 咁又要出番去買清潔用品啦, 買完返去分頭行事, 老公清潔二樓, 我負責廚房廁所, 老公又係咁睇啲位點裝閉路電視, 其實佢交樓前都有清潔過, 又唔係好dirty, 同埋所講啲牆好嚴重, 我又唔覺得, 反而我覺得啲lock嚴重啲囉, 好在有買WD40, 盡吓力啦! 清到3點多其實已經差不多, 諗住等埋啲寬頻, 但完全冇送過嘢嚟, 好灰, 唯有明天再算! 返嚟沖好涼等老公煮飯, 今晚食雲吞, 焗豬同午餐淨咗的薯條, 食完打吓機食吓雪糕咁, 明天再繼續努力.

沒有留言:

張貼留言