2022年2月21日 星期一

21/2/22

 21/2/22     MON     WIND

今日放完term break返學啦, 一出門口上單車, 點解有啲怪聲又咁慢, 馬上停車睇睇, 原來有條軚爆咗, 即係唔踩得啦, 即刻要諗點算, 收番哂啲單車入屋, 攞細佬架滑板車, 快手揍咗佢返學先, 然後諗住有佢架滑板車, 快得幾多得幾多, 但都知實遲到架啦, 所以send 咗落whatsapps先啦, 其實都唔算遲太多9:05都返到去, 已經馬上去滙合, 好在今日都係跟samia, 可以輕鬆啲, 上完兩堂英文小息, 類似自修堂嗰啲, 係我部門個老師上, 我食完飯返嚟, 佢同我講開有一日散job時喺一班英文堂時, 嗰個老師話我嗰堂冇咩幫手又睇手機, 咁我就好記得係邊堂啦, 嗰日教緊修辭, 我完全唔明, 係咁google translate先知佢講咩, 咁你教啲嘢咁深, 個妹又唔係唔上堂, 全班得嗰5條友, 其實都唔知佢想我幫咩, 阿頭都好明白咁, 佢話唔係怪我我當係真架啦! 上完呢堂去番大房, 之後上埋最後一堂就放學, 今日我要等埋letty, 因為要痴佢車放學, 好在今日子元放早, 可以去揍仲仲, 又冇嘢學! 返到去又係要做住家務咁啦, 4點幾又要去揍德德, 老公回來馬上幫我睇吓架車有冇得救, 好在換咗軚可以, 希望唔再有事, 今朝踩咗架板車真係好辛苦! 

沒有留言:

張貼留言