2022年2月7日 星期一

7/2/22

 7/2/22     MON     COLD

今日又要返工啦, 老公幫我將架單車轉番波, 起步唔洗咁用力好好多, 揍咗仲仲返學校有人交托就馬上閃, 返到學校都8:55, 快手泊埋車去office, 睇email又唔見有send今日更表比我, 其實佢地都幾甩漏! 找到我今日跟邊個, 就去課室等啦, 點知完全唔見佢喎, 去reception問完又話要我攞住walker talker返去課室等, 其實個妹今日遲返, 家長又唔打電話通知, 講真都唔知係咪佢自己唔返! 終於第三堂出現, 數學嘛我都係照教, 放飯啲細路又走哂去, 其實我唔明要排好隊有幾難, 係都要走咗去為咩! 喺飯堂見到Letty又吹咗幾句, 之後出咗去操場, 我偷拍咗Letty send比佢地睇笑吓! 下午堂返去上埋數, 都有教吓啲想學的學生, 最尾一堂諗住去到課室就安全啦, 點知落樓梯時佢又同啲同學玩推推撞撞, 結果又話撞到個頭頭痛要去reception, 叫佢都唔聽唯有由得佢, 等佢去到其實reception個女士都見慣佢地啲招數, 幫佢打咗電話, 佢家人梗係唔會理佢, 最終喺reception坐咗10分鐘咪返課室囉! 最尾上Bio, 雖然我唔太明但教計數部份都冇問題, 終於放工啦! 去公園接埋仲仲回家可以休息吓先去接德仔, 今日都合作, 老公又早返到幫到手! 晚飯後hea陣洗碗沖涼又可以休息!

沒有留言:

張貼留言