2022年2月3日 星期四

3/2/22

 3/2/22      THU.    COLD

今日終於星期四啦,我開始有嗰種唔係好想返工嘅感覺,不過咁係正常嘅!喺屋企又嫌悶返工又見攰!今朝揍咗仲仲去學校門口,就將佢交托俾你識嘅家長我就閃啦,牛下女車神咁沖去返工,時間都係好趕。今日要處理嗰個唔算太複雜,所以某程度上都算輕鬆,只係最尾嗰堂之前,個女仔話頭痛,我覺得佢係扮嘢,不過老師又俾佢早走,就由得佢啦我唔理咁多,又唔關我事!咁我就可以準時放工。不過我想print幾份時間表都好似好複雜,都係用返自己方法聽日返去影落手機算,大不了自己影完攞返嚟再print就算喇!3:30就去到公園接仲仲,不過佢要玩遊樂場最終4:15先至走,不過真係太過趕,因為之後仲要湊德德,我隻腳攰到想死!完全冇得抖直到佢爸爸來接走佢,我仲要吸塵抹地,摺埋衫抖左唔夠10分鐘,又話要開飯,然後就洗碗,我真係攰到GG!

沒有留言:

張貼留言