2022年2月4日 星期五

4/2/22

 4/2/22     FRI.    RAIN

星期五啦,好耐未試過咁期待星期五!今朝出門口嘅時候就開始落大雨,仲諗緊出唔出門口,細佬先好笑,佢話你當好似花灑咁咪得囉,又係嘅反正都濕架啦!揍到佢去學校,已經見過有家長喺度,咁我就放低仲仲即刻出發返工,返到去都差不多九點,真係有啲趕。不過今日對我好好,只係跟year 12行行企企食飯幾味,先去圖書館做啲庇護工場工作,到1點半先有得放飯,去飯堂得返炸魚薯條,咁都要食㗎!剛剛去我哋大房食,佢哋又同我一齊傾吓偈,有啲返工嘅感覺!食完飯返去住書本繼續等放工,今日叫咗子元去學校直接揍仲仲返嚟,時間上改唔配合得啱啱好我返到嚟佢哋就返到啦,快手收拾好多走去巴士站會合勤少上車!我再要去買菜買肉,返到屋企放低啲嘢又要出去接德仔,今日仲要得我一個揍,真係筋竭力疲!等我預備好晚飯啲嘢老公回來煮,可以抖抖,食完飯就洗磅沖涼,今晚仲有波睇喎,盃賽要踢到十二碼呢!

沒有留言:

張貼留言