2022年2月25日 星期五

25/2/22

 25/2/22     FRI.    COLD

終於到星期五啦,都係咁返工返學啦,其實啲英國人有時都幾盟塞,做嘢都唔識靈活變通,我學生喺hall聽緊talk,我去開個email返今日個安排,其實都唔係咁大問題,我都唔明點解咁緊張,其實放飯嘅時候都有半個鐘係冇人跟住佢㗎啦,真係唔明有咩分別!第一堂原來係想cookery,忙忙亂亂咁,跟住就上RE,其實冇嘢要搵人嚟扮做都真係幾辛苦!放完Rick到最唔想嘅英文堂,因為又係嗰個好麻煩嘅Mrs Rice上,佢真係令人好大壓力!其中一個學生一上堂又話唔舒服,個Miss就叫我帶佢出去reception,但係帶到佢出嚟其實又唔知做乜,最終reception就call佢屋企人來接走佢,不過搞咗成個幾鐘,真係等到吽咗,不過都好嘅起碼唔使喺課室望住Mrs Rice個樣,又唔使做嘢只係坐悶啲姐!終於等到我負責個女仔食完飯,我可以自由時間啦,然後返去上嗰堂英文,我竟然可以100%唔明,都真係幾難!最後嗰堂上food Technology,第一次同letty同一個課室上堂呢,不過呢堂又係好悶,睇在佢上完就放工嘅份上忍埋佢!返到去屋企又要快手整好啲嘢帶佢哋去搭巴士去打籃球,然後我就買餸返屋企整好又要去揍德仔,做好晒啲日常,佢走咗我就摺衫煮飯等佢哋打完波返嚟食飯,子元梗係又要一邊睇倚天一邊食啦,結果睇到10點幾十一點先瞓!

沒有留言:

張貼留言