2022年2月2日 星期三

2/2/22

 2/2/22     WED     WARM*

今日都係咁同仲爺去到學校, 差不多夠鐘我就走先, 佢要自己入學校啦, 其實係有少少唔放心架, 但都冇法啦已然8:40, 我又要牛下女車神咁先趕到返工! 返到去check email又係跟琴日條女, 真係有少少唔開心架, 但都要做架啦, 佢有佢上堂我有我自閉, 反正我都幫唔到啲咩! 小息時佢又跑咗去, 我第一次都有追, 追到之後佢又嚟, 咁比佢下一堂個老師見到, 就話叫我唔洗搵佢, 佢點都會嚟上堂, 到時等我鬧佢, 我即刻放鬆哂, 啱架啦我唔洗再跑, 等佢比人鬧吓! 真係好想同佢講我打份工架咋, 你有你我有我咁, 河水不犯井水, 大家夠鐘就放工放學係最好! 好在午飯佢今日冇遊街, 我只係喺飯堂企喺到睇住佢就可以! 不過今日最尾嗰堂又遲放, 我去埋個廁所先都已經3:20先走到, 去公園接番仲仲, 比佢玩多陣就要返去, 4點半又要學音樂, 我又要買嘢又要揍德德, 其實好攰! 鬼叫你窮呀頂硬上! 返到去入咗廚房忙, 老公同時返到, 佢地三仔爺係咁食嘢, 引到德仔又食, 到食飯時, 原來仲爺又開咗ipad佢睇, 兩嘢夾擊吓咪食到好差囉, 又迫我鬧人! 等佢走咗我終於可以休息吓, 等食飯然後洗碗仲涼休息!

沒有留言:

張貼留言