2022年2月1日 星期二

1/2/22

 1/2/22      TUE.    COOL

恭喜發財!今日係年初一,但係我哋全部都要返工返學,第一次去英國過農曆新年,超級武器瞓!不過都要係時候適應吓,其實都係過吓節啫,冇乜所謂!今日仲仲終於可以返學,一齊踩單車去到學校,因為預得鬆咗,所以早咗好多,終於等到有一個認識嘅家長到咗,可以將仲仲交托俾佢,其實仲有幾分鐘都入得學校,不過做得幾多得幾多!我最終8:52返到去,都算早㗎喇!不過今日冇人交大我要點樣照顧嗰個同學,淨係交低張學生證俾我,話俾我知係L4,所以我就唯有快啲去開電腦download佢嘅時間表,咁我先可以處理好佢!去到L4搵唔到佢,之後先知原來佢成日親轉堂周圍走,咁我唯有喺佢下一堂個課室度等,呢堂上數學,我好有信心係咁教啲小朋友,其實都year 9點解啲數好似香港小五小六咁簡單,轉堂佢又周圍走,又要趕佢去返課室門口等,點知呢堂轉咗去Hall聽talk,咁我又自由自在咁坐咗一個鐘!放break嘅時候,佢又係周圍行,跟到我死,終於肯去課室啦,安頓好佢我就去飯堂食飯,有我自由嘅半小時!到佢放飯,去飯堂食飯又唔坐定,最終比訓導主任捉咗去鬧,其實我心諗抵你啦,好好坐喺度食餐飯都唔得!鬧完又放返佢走,我又要跟住周圍行佢仲想跑快啲賣甩我,又話唔放飯其實唔使跟住佢!咁我當然唔會俾佢啲方言呃到,你咪有你講囉我有我跟,只係攰啲咁解!放完飯又唔肯入課室,其實想多兩堂就放學啦搞咁多嘢做咩啊!你想放學我想放工姐,無謂為難大家!終於都放工啦我快手打卡閃人去揍仲仲,原來唔可以有得佢放喺學校放到3:30 ,所以最終要寫電郵同學校講,以後除咗屋企人就有Mandy接放學。返到嚟又係快手換好衫出門口,佢兩個要去打籃球,送咗佢哋上車我又去買餸然後接德德返屋企,點知阿哥打嚟話中途無端端叫晒全車人落車,又要等下一班車先可以上車!好在最終都安全去到目的地!我同德兩個就二人世界,都係煮下飯整吓野捉佢玩吓,不過佢阿爸成6:45先來接返佢,好彩我今日都唔係早接佢冇蝕!等佢哋打完波返嚟開飯,食完洗埋碗沖埋涼都10點啦,而家嘅生活真係充實到一個點!

沒有留言:

張貼留言