2022年1月31日 星期一

31/1/22

31/1/22      MON.    COLD WIND

今日真係好攰!心靈上同肉體上都好攰!點解年三十晚都仲係咁,我係咪要忘記下呢啲中國節日,等自己唔使做咁多嘢。今朝都係要湊仲仲去Mandy屋企先再返工,咁踩單車快手手腳腳都就快唔認得!返到去諗住好似上星期咁啦,點知我睇開個妹今日冇返學,咁就安排咗另一個俾我,雖然10點先開工,但呢個亦唔係一個易處理嘅人,佢又遲返喺課室又完全唔俾反應,基本上我冇聽過佢講嘢,原來自閉症係咁!都放break嘅時候,佢去咗一個角落頭坐低,坐咗喺地下就一路唔肯起身,最終要打電話叫佢媽媽來接返佢走,但佢就係咁坐咗喺度成個幾鐘,搞咗我哋好多工作人員。下午嘅時候我就轉咗去炒散,跟咗啲唔使一對一,即係未申請到嗰啲同學,純粹係個課室睇吓佢哋,不過都好挫敗,原來佢哋嗰啲唔想學習嘅,係真係完全唔會上堂,其實咁樣真係好浪費人生,我會覺得原來我嗰兩隻豬已經算唔錯!終於到放學去接返仲爺返屋企,係咁你食啲嘢唞一唞,又要出去接德仔,我真係攰到GG!晚飯後再整埋啲嘢洗埋碗,沖完涼老公又話要打去銀行,但係又搞唔到,總之我就搞到一鑊粥咁搞到我個人好煩好煩好煩!

沒有留言:

張貼留言