2022年1月11日 星期二

11/1/22

 11/1/22      TUE     RAIN

今日都係要做埋老師嗰份啦, 不過都好啦, 起碼知道仲爺啲乘數表唔記得哂, 等我print番比佢背吓先掂! 成朝差不多就係比哂佢喺到教功課, 又收到電話上次間學校叫我去見工, 但星期五我點見啫, 仲爺喺屋企, 好在最後佢肯改下星期一! 午飯後睇吓電視咁, 但仲爺係咁阻住哂, 我都知佢好悶但都幫唔到佢啲咩! 預備吓今晚晚飯的蘿蔔牛腩, 要煮定先啦, 陣間唔夠時間做! 等子元回來換好衫, 差不多要揍佢地出去巴士站會合, 第一次試子元仲爺+勤少自己撘一個鐘巴士去打籃球, 所以我同loletta各自送佢地上同一架巴士一齊過去, 然後老公放工直接去球場接應, 算係成功啦, 可以喺apps睇住佢去到邊都OK, 平時佢自己出入其實我一向都放心, 都大個仔架啦要慢慢學識! 不過今次要揍埋仲仲, 但見佢都睇住個細佬, 應該冇問題! 咁我返屋企清一清潔吓間屋就出去揍德仔啦, 得我同佢兩個你眼望我眼係有啲悶架啦, 但都冇法啦啲哥哥去哂wet! 不過今日食飯食得一般可能仲病病地掛, 同埋好似喺學校食得好飽喎, 總之佢父母唔介意就得, 6點幾佢阿爸嚟接番佢我就可以煮飯啦, 啱啱好佢地返嚟沖埋涼就開得飯! 食完飯咪又喺到翻睇膠戰囉, 真係好好笑, 睇幾多次都好睇!

沒有留言:

張貼留言