2022年1月25日 星期二

25/1/22

 25/1/22.    TUE.    COLD

今朝都係一早起身,搞掂阿哥返學,然後我哋三個就去搵司事頭食早餐,因為今日我要去CentralL London警署登記,所以老公一早請咗假,估唔到仲仲又要網課,結果要湊埋佢一齊去。同事頭食完早餐,攞埋子元部整好嘅電腦,就返屋企收拾下先,因為2:45先至登記,唔使咁早出去。預算要一個鐘頭車,都算順利去到停車場,但只可以泊到兩個鐘,計返唔夠時間,好在隔離仲有另一個停車場,又係可以泊兩個鐘,咁就先喺呢個等到差不多兩點,就拍去另一個停車場,然後行過去警署。都係要行半個鐘左右,所以2:30左右就去到,只可以我入去,最多帶埋細佬。入到去都係等幾個就輪到我,登記過程都好快,因為我半年前已經喺網上交晒資料,真係唔記得晒啦!好簡單咁對完資料印好份嘢簽埋就走得。行返去攞車,都已經三點幾,塞下車咁返到Ealing已經4:45,快手接埋德仔就返屋企,因為老公話帶子元去買過對釘boot,順手幫我買埋單車個腳雞,因為聽日正式要返工啊,真係好驚喜!估唔到佢哋咁急等人用,由interview到正式返工,都只係12日。不過仲仲冇得返學,初頭都唔知點安排,好在Mandy肯幫我頂,一早可以揍仲仲去佢屋企,等我放工先去接返。所以老公叫我請佢今個星期六過嚟食餐飯當多謝!

沒有留言:

張貼留言