2022年1月26日 星期三

26/1/22

 26/1/22     WED     COLD+

開工大吉! 今日係我開工的第一天, 真係趕到GG, 重點唔係工作攰, 係來回路程攰, 因為我要先踩單車揍仲仲去比Mandy先, 然後再踩返去學校, 要由Mandy嗰到踩過去又要多另外10分鐘, 我真係腳軟! 不過最重要係準時返到去! 全新一日的開始, 先去reception登記吓影吓職員證, 然後去上safe guidance lesson, 跟住就同HR見埋面問吓嘢講吓嘢等等! 最後去埋我工作部門等安排, 今日我負責跟住一個只係disable同學, 有另一個LSA同我parter咁照顧, 其實...個工作係幾悶, 只係陪住佢上堂, 轉堂就跟住佢, 午飯可以去飯堂買嘢食, 價錢亦唔貴! 到個女同學放飯, 我地都真係可以休息吓, 學埋點樣上網睇email等等, 就自由一陣! 下午2:15才上一堂, 仲要係類似tutor嗰啲, 又係hea, 到3點就走得, 送到佢去reception, 基本上就係等拍卡, 諗住拍完仲有時間慢慢攞單車, 最終係NO! 因為到3:15啲學生就衝出嚟, 人山人海咁, 幾辛苦先推到架車出去, 好努力踩過去接仔, 今日要學結他, 快手返去等我抖啖氣又要揍佢出去, 再去接德仔, 去超市買埋嘢, 然後就去接番仲仲回家! 返到嚟好在有佢地揍住先, 我仲要煮飯仔! 之後除咗食飯洗碗, 都係休息時間, 我個肉體真係好攰!

沒有留言:

張貼留言