2022年1月5日 星期三

5/1/22

 5/1/22     WED     COLD

今日是比較特別的一日, 因為我要去做差不多一日的first aid training, 所以要子元揍仲仲返放學, 老公就車我去學校, 咁我就唔洗撘大半個鐘巴士, 到時日日返先再算! 趕得切8點半去到學校, 先交咗文件, 雖然唔夠但都可以再補電郵去搞! 差不多時間就去上堂, 原來係學校的其他人都會一齊上, first aid好在廿年前上過, 只係而家變咗英文版咁去上啫, 上咗個幾鐘有得放break, 其他職員都好好, 帶我地去staff room, 比我地飲吓茶休息吓, 更加加深咗我喜歡學校的工作環境呢! 上到12點有得放飯啦, 原來有埋飯食, 真係好驚喜, 雖然都只係pizza同千層麵咁簡簡單單, 但都已經好好! 休息完下午上的部份比較難, 因為好多生字, 搞到我要喺咁查字典先明, 最後做埋test, 10題中8題已經pass, 咁我都算叻真係中夠8題, 另外兩題係唔太明題目所以唔識, 咁都夠用啦! 叫老公嚟接我, 去超市買埋餸再去接埋德仔就回家, 又要整飯又要快速清潔一吓, 好在可以叫老公煮晚飯啫! 好耐未試過咁忙, 完全醒唔起我喺香港的日子係點過!

沒有留言:

張貼留言