2022年1月27日 星期四

27/1/22

 27/1/22     THU.    WARM

今朝都係揍咗仲仲去Mandy屋企先,跟住先至再返學,因為唔使就開門時間,基本上可以預早啲返到學校,咁我就可以唔使咁趕!返到去其實都係9:10先正式開工,因為佢哋係嗰個時間先上堂,我今日都係跟最簡單嗰位同學!真係做個高級伴讀書童!照樣12點去上緊堂嘅時候我去食咗午飯先,咁到佢放飯時我又可以休息吓!午飯後,喺休息室有個同學做緊數,其實只係好簡單嘅數,我唔明點解佢哋咁都唔明,真係要努力啲教仲仲做數先得,唔想佢好似佢哋咁!三點鐘佢又放學啦,等佢上咗車,我就可以攞單車準備隨時拍卡彈閘!今日Chung仲喺Mandy屋企玩耐啲,所以我唔使去接佢,等老公放工先去接佢,我就直接返屋企,車手用咗15分鐘就即刻返到屋企喇,我已經越踩越純熟。返到去休息吓食啲嘢,四點幾又要去買菜接德仔返嚟,都係日常咁煮飯為佢食等佢爸爸來接佢。我就真係可以休息吓因為老公煮飯。飯後洗完碗同仲仲睇功課,發現佢啲數學好多都未做,今次係除數又教起晒火!

沒有留言:

張貼留言