2022年1月21日 星期五

21/1/22

 21/1/22     FRI     COLD

今日揍完仲仲返學就去買餸, 返到屋企做吓公事先, 找找下星期去警署報道要帶咩文件, 跟住又覆吓電郵, 之前請我做SMSA間學校終於覆電郵, 但已經太遲啦, 或者呢啲真係天意, 我打電話去學校同佢講番因為有另一份工請我, 問佢應該點做, 佢話你就咁而家同我講咗就得架啦, 又話我有另一份更好的offer更係去做另一份, SMSA返得嗰一陣! 而家希望嗰邊快啲收到DBS check, 咁我就可以快啲開工! 12點幾食埋個午餐又休息吓, 然後整定晚飯啲嘢, 因為今日要帶仲仲去打籃球嘛, 子元就等老公揍去試腳! 喺球場同另一家香港人吹吓水咁, 但吹落其實麻麻地啱嘴形, 所以都冇諗住深交, 炮哥嚟到就同番佢吹, 等佢地打完就走啦, 炮哥車我地返去再攞埋子元部電腦去整, 我就馬上煮飯, 子元佢地都差不多回來! 食完飯睇埋電視咁, 明天又唔洗返學, 10點幾11點佢地先去瞓!  

沒有留言:

張貼留言