2022年2月9日 星期三

9/2/22

 9/2/22     WED.    COOL

今日返工有啲趕,因為朝早多咗嘢整,要整自己個餐盒。揍仲仲去到學校門口,佢見到同學仔喺度,叫我可以返工啦唔使睇住佢,真係大個仔啦!返到學校,快手睇吓自己跟邊個妹妹,好彩今日嗰個係輕鬆系列,果然佢頭三堂都上英文,頭兩堂就睇電影睇下書,我又可以Hea下,第三堂我放飯,所以得返半堂其實都冇咩做!跟住到佢食飯,食完佢都係玩下broadgame,咁啱Lettie坐佢附近又可以同佢吹緊水,話佢知今晚去Costco,不過淨係大人去,佢可以借啲意輕鬆吓喺屋企!下午上咗兩堂都有所獲益,今日呢個算係好乖!準時收工去公園揍番仲仲,佢同女神玩緊,我就俾佢玩多陣先,不過返到屋企佢又手慢腳慢,搞到遲咗上堂,下次都係早啲出門口,唔係就蝕晒!接完阿德返屋企,快手煮晚餐俾佢食,因為叫咗佢爸爸早啲來接,咁我哋就可以去Costco行耐啲,順手申請埋會員證,咁以後我哋自己去都可以啦!入完課順手買埋晚餐返去食,本身拍唔到車㗎,好在前面架車係隔籬屋有兩句,可以叫佢泊前啲,等我哋泊到,如果唔係就差唔到電啦。食完飯pack埋啲肉就可以沖涼休息,都已經11點幾!

沒有留言:

張貼留言