2022年4月12日 星期二

12/4/22

 12/4/22     TUE     COOL

今朝完全記錯咗子元練波時間係10點, 所以hea到差不多9點先起身就出事, 一睇個月曆發現係9點喎, 即時大叫佢地起身出門口, 好在都趕得切9點幾去到, 咁我同仲爺就煮早餐食囉, 然後就要的起心肝處理吓屋啲嘢啦, 因為要覆email, 老公今日請咗假, 有時多個人喺到同意吓咁都安心啲! 加上舅父仔打電話來傾吓佢地應該5月中過來, 雖然住得唔近, 佢地選址Norwich, 但都會喺London留一留先, 咁到時就可以見啦! 唔覺唔覺都搞到12點幾先出去食午餐, 近近地去broadway食all day breakfast, 之後又要趕去接子元啦, 點知佢又遲放, 又要去事頭到攞外賣嘛, 又有炮菜又有夾餅! 因為老公又幫子元搵咗另一間球會有得踢波, 要今日過去, 但笨元又話比人踢到腳又攰, 但老公都係要佢去, 去睇吓先都好呀! 所以車咗我地回家佢就出去, 咁我又要搞掂啲銀行過數又要預備去揍德仔, 忙忙亂亂咁, 點知5點幾佢地就返, 原來因為個球會練星期二四, 咁可以下星期四先練, 咁子元就可以休息囉! 我就繼續揍德啦, 自從佢有煎蛋做餸就食飯食得好好之後, 我都輕鬆好多! 晚飯老公搞掂我可以睇電視, 但8點又比佢地爭咗去睇波, 睇到加都10點幾囉! 車仔輸咗仲爺好似買好大咁, 勁唔開心又唔出聲! 好搞笑!

沒有留言:

張貼留言