2022年4月27日 星期三

27/4/22

 27/4/22     WED     COLD

今朝同仲仲去到學校發現已經開咗門仲要冇咩人喺到, 又睇唔切鐘喎, 但點都唔會遲呀, 都係8:30出門口咋嘛, 好在聽住收音機, 睇到啲節目知道未夠鐘啫但都嚇親! 返到去攞齊嘢就去課室等, 因為今日係Bella, 所以第一堂又係炒散, 去咗year 7的音樂堂, 主力教一個學生彈琴, 所以時間都過得好快, 10點又要去番門口接Bella, 但見到今日個時間表都知唔好過, 因為有法文堂! 果然明明英文同小息時都幾好, 但到法文時完全唔知咩事佢衝咗出課室, 我又唯有跟出去, 都用方法氹番佢入課室, 捱到cover嚟到我就可以食午飯, 然後又返去企番45分鐘啦, 佢地放飯嘛, 跟住之後返課室又嚟, 今次躲咗喺枱底一堂, 我又唔可以咩都唔做, 點都要交吓差, 見到有SLT行過就再call吓佢啦, 嗱! 我有做嘢架! 完咗法文佢又回復正常去上history! 等到放學閃人啦, 直接返屋企先, 仲爺要玩公園就由得佢啦, 等我做吓嘢先, 攞埋支結他再去接佢4點半去學嘢, 我又要幫佢推架單車返去, 又要去買餸, 再去接番仲爺再去接德仔, 回來基本上都係仲爺揍住佢, 我係咁喺廚房整嘢, 快手餵咗佢食飯! 等佢閃咗我可以休息吓等老公煮飯啦! 早啲食完仲有時間做吓公務, 喺英國買樓真係唔係易事!

沒有留言:

張貼留言