2022年4月22日 星期五

22/4/22

 22/4/22     FRI.    COOL

今日都係照常返工返學,返到去攞好嘢就去課室會合,今日跟Samia ,諗住都係如常咁上堂啦,點知原來佢哋要準備GCSE, 今日全日都係GEO教做卷,我就來悶死!我都冇咩可以做,咁就坐埋一邊聽住收音機發呆,咁當然適當嘅時候要行行企企做吓嘢啦,小息其實都係轉咗去第二間房門咁解,食完飯返去繼續捱到佢哋放飯,咁就返大房清下電郵, 2:15又要返去悶過啦!臨入課室之前嗰個麻煩上司又走嚟我講話有學生話佢知我上堂攞部手機睇電影,其實聽完都知唔合理,佢可唔可以用下個腦分析下先再問我,手機我係有攞出嚟但係都係睇吓時間望吓message,要講電話我都會出課室,所以話有陣時啲人讀到書都冇用做嘢都唔識變通,聽完我真係覺得好煩,一嚟好想知邊個低能學生講佢知,二來其實佢知唔知好多學生都唔鍾意佢,因為佢真係好唔識變通!所以放工之後急需要搵人抒發,咁就同Icy響WhatsApp吹左一輪水,其實已經好咗好多!放工返到嚟又要快手教佢地去打籃球又要買餸又要準備好啲嘢,然後過去揍德仔,今日冇人陪佢玩嘛,坐喺度陪我悶吓啦,等佢走咗我就可以準備晚飯啲嘢,佢哋打完籃球返嚟叫老公煮埋佢咁就可以食飯,我開咗套電影嚟睇,係上流寄生族,結果睇晒先至執碗,跟住又繼續掛住睇電視成10點幾先至沖涼!

沒有留言:

張貼留言