2022年4月1日 星期五

1/4/22

 1/4/22     FRI     VERY COLD SNOW

 今日我雖然請咗假唔洗返工, 但都係要揍仲爺返學, 所以都係如常咁起身, 好似好耐冇揍過仲仲入學校咁啦, 佢亦都習慣咗連摟都唔洗摟我啦, 咁見到啲耐冇見的香港家長朋友就出咗一輪水啦, 因為太凍都唔吹得耐, 返屋企就開始做公務, 都搞屋嗰啲嘢, 要接個電話啦, 睇好多文件啦, 開始已經要咁, 真係成事我真係唔敢想像! 12點幾快手食咗個午餐, 真係諗唔到食咩, 見雪櫃仲冇盒廚餘薯仔就食埋佢算! 接咗仲仲大家都去公園, 咪比佢玩一陣囉, 點知真係玩咗一陣就大風大雪, 要馬上走啦, 回家又開始hea吓, 老公今朝話病請咗假, 咁佢就可以車哂啲細路去打籃球, 我就邊睇劇邊摺埋啲衫, 睇埋之前Do姐介紹啲"語義錯誤", 原來我都好鍾意睇BL劇, 真係好靚仔好正! 睇完剛好時間煮飯, 今晚食羊腩煲, 好味到呢!

沒有留言:

張貼留言