2022年3月31日 星期四

31/3/22

 31/3/22     THU     VERY COLD SNOW

今朝都係如常咁出門口揍仲仲返學啦, 踩車踩咗一個街口時, 見個天有啲白色嘢飄落嚟, 初頭以為係花瓣, 點知愈來愈多, 再睇真啲係雪呀, 真係雪呀! 但我地踩緊車唔停得, 去到橋時反正都要落地推車, 就順手同仲仲拍片, 因為唔係真係好大雪所以要拍片先睇得清, 同埋係我人生第一次見雪, 嗰種興奮真係非筆墨能形容, 仲爺都係啦, 我同我小情人賞了人生第一場雪呢, 好浪漫呀! 這場雪只係落咗10分鐘, 我都未返到學校就停啦! 返埋今日就放假, 加上今日負責個學生冇返, 我又輕鬆好多啦, 跟住佢個time table上堂幫吓手就得, 準時收工去接仲仲, 又唔洗揍德仔啦因為佢仲未病好, 所以比仲爺喺公園玩到4點多先走, 揍咗佢返去我仲出去買埋餸先, 老公都放工埋嚟! 5點幾時又突然再落雪, 大過今朝好多, 仲爺又出去玩咗陣! 跟住都係用吓電腦, 老公煮飯咁啦! 子元明明應該溫書又瞓鬼咗, 叫醒佢時佢竟然抽筋, 抽到好似變zombi咁, 叫咗佢平時要拉筋架啦又唔聽! 

沒有留言:

張貼留言