2022年3月10日 星期四

10/3/22

 10/3/22     THU     WARM

今朝見到又係跟Amira當然唔多like啦, 但返到去我差不多想入課室時, 比人叫住話轉咗更, 我今日跟Bella, 呢個仲難估, 要睇佢今日開邊樣, 好彩我今日係正面, 只係上PE堂時因為唔想某同學一組就喊, 一定要換人, 咁老師都照換啦! 之後全日都好正常, 我算好好彩! 不過係午飯時間短啲啦, 因為只係有人嚟cover唔可以太耐, 有時都會偷吓時間抖多陣架嘛! 到佢地食飯我就企足咁耐, 其實日日咁企對腳都幾喺嘢! 放學遲咗啲先走到啦, 不過今日都係唔洗揍德仔, 都冇咩所謂啦, 比仲爺玩到4點多先走, 回來係咁整嘢食, 又早食晏又唔係多! 然後就梗係難得地hea吓啦! 老公就負責煮晚飯, 今晚都早眼瞓, 食完飯快叉咗一陣先好啲!

沒有留言:

張貼留言