2022年3月18日 星期五

18/3/22

 18/3/22     FRI     WARM

終於到happy friday啦, 今日都係happy架啦, 因為都係同Samia的一日, 基本上都係hea過! 再撞正三堂Science都係代課, 佢就直情可以去AL1 hea, 佢hea我又hea 啦, 係午飯都要買返去食囉, 冇得再chill啲咁喺staff食咁解! 午飯後佢有appointment同社工, 我真情擺明打足大半個鐘機到放工走得! 本來叫阿哥去接, 因為Megan出水痘返唔到學, 冇人幫我揍, 咪照叫阿哥揍囉, 點知話接放學要足18歲, 好在我咁啱攞個電話出來聽得到, 馬上去學校接佢地快手回家轉裝就出門口, 剛好趕得切巴士咋! 我又要再去超市買餸返去整定嘢才接德仔, 因為剛才太趕唔記得幫老公寄嘢, 總之就忙忙亂亂! 反而接咗德仔回來先可以閒啲, 只係餵餐飯啫, 都冇咩同佢玩! 佢地打完波我又要煮晚飯啦, 今個星期都過得幾快! 

沒有留言:

張貼留言