2022年3月30日 星期三

30/3/22

 30/3/20     WED     COLD

今朝都有啲趕, 每朝都總係趕, 不過頂埋呢兩日又放假啦yeah! 今日我跟Bella, 第一堂又去炒散啦, 自己搵嘢做吓咁啦, 因為都係代課上堂, 基本失控, 音樂堂都可以失控, 其實都幾痴線! Bella今日都準時返到, 咁照去上英文堂啦, 都冇咩, 但臨尾佢又要出咗去草地轉圈, 我都估到今日應該有啲嘢, 果然係! 到上法文時佢突然之間喊, 好在有個抒壓玩具, 佢喊咗大半個鐘, 到個cover lunch嚟到後冇事, 佢今日心情都係一般架啦! 因為最尾上History佢又呆咗, 好在佢朋友喺到, 老公又安排佢可以喺門口位坐, 過咗一陣都冇嘢, 咁我就安心收工去接仔放學, 玩咗陣公園回家又要準備出去學音樂, 我又要去買餸等等, 好在回來老公自動自覺煮飯, 加上德仔又發燒唔洗揍佢, 咁我可以摺埋啲衫, 足足四機咁多, 摺到開飯都未摺完! 搞掂洗完碗沖埋涼又要搞屋嗰啲文件等等, 其實都好攰架啦, 心靈上嗰隻攰!

沒有留言:

張貼留言