2022年3月23日 星期三

23/3/22

 23/3/22.    WED.     WARM

今日本來心情都幾好,因為子元要家長日,所以老公請咗假佢可以車晒我哋返工返學,我仲專登用新嗰個Snoopy袋,返到去都好正常咁照開工,我今日跟Bella,佢又係唔跟時間返學,我已經等到佢10:20,咁我咪照以往做法,去佢課室幫手囉,其實本來都唔係好想㗎啦,因為又係嗰個好煩嘅Ms Rice堂,點知去到又唔係佢喎,不過課室秩序就嚴重失控,嘈到不得之了,所以我根本聽唔到Walkie Talkie把聲,所以我完全唔知Reception call過我話Bella到咗,最終佢哋可能搵咗Miss Rice帶返啤落嚟課室,我又俾佢過咗一棟,搞到我成日都唔開心,好似又衰咗咁樣!不過後來有個同事佢話其實日日都有新嘢㗎啦,唔需要咁介意,我諗我都要學下啲英國人思想,真係唔需要咁介意,認真便輸了!咁我就繼續完成今日嘅工作, 3:15簡直用逃跑嘅方法離開,因為要先去接仲仲,再去子元學校家長日,所有嘢要喺半個鐘頭內完成,家長日完重要揍揍去學結他,買餸接德仔返嚟又要煮飯,我就嚟攰死啦!

沒有留言:

張貼留言