2022年3月11日 星期五

11/3/22

 11/3/22.    FRI.    RAIN

終於到星期五喇,今日都算過得好休閒,揍咗仲仲返學就返工,因為個學生仲未返,又唔使特別請示要點做啦,所以頭兩堂都係好自由咁過,第一堂躲藏喺sixth form個大房,第二堂去咗做瑜伽,小息之後去班房等咗陣,個學生終於返啦,係咁要跟進下佢,我又喺度發吽豆!提早1.3就放飯,咁我就足足食咗一個鐘頭飯,係咪好休閒呢!要跟另一個學生,但係佢都係冇返學,所以只係坐咗喺佢個課室,臨放學前5分鐘就閃,攞埋單車打排球啱啱好夠鐘走人,返到屋企先發現,哥哥仲未揍到細佬返嚟,一輪操作之後終於返得切嚟,一來二天就特別麻煩!送咗佢哋上巴士我就去買餸,返嚟準備好啲嘢又去接阿德,今日得我同佢所以佢都係同我一齊呆喺度睇電視!佢走咗我就煮晚飯,佢哋打完波返嚟食飯睇電視沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言