2022年3月3日 星期四

3/3/22

 3/3/22     THU.    COOL

今日都係如常咁返學返工,準時返到如常開工,有咩就做啦!係等食飯等得耐啲,因為今日食1點3個一轉,好肚餓時又要喺飯堂企足九個字睇住佢哋食飯其實都幾慘,所以今日見到有個Apple crumble,忍唔住叫埋嚟食!終於等到放工,快手去公園接埋仲爹,比佢玩到4點先返去,抖抖又要出去接德仔,但佢今晚食飯唔多合作,之後更加喺度喊,老實其實我唔係咁有愛心,我係軍訓系列,唯有叫佢爸爸快啲嚟接番佢!好老實我真係為錢揍佢,而家返咗成日工咁攰有時返到嚟真係想休息吓,hea吓都好!晚飯睇埋最後幾集倚天,可以停追啦,我就繼續追我的慶餘年!

沒有留言:

張貼留言