2022年3月16日 星期三

16/3/22

 16/3/22     WED.    RAIN

今朝出門口就落雨,真係唔老嚟!揍咗細佬返學如常咁返工啦,都知道我今日跟嗰個學生唔會準時返,所以攞齊嘢之後第一堂都要去佢上堂個課室幫手,不過呢堂係我最唔想上英文,仲要係Ms Rice堂,堅係唔想上架,因為根本唔明佢想要學生做嗟,咁點幫啫!我而家叫你去教中國文學,佢都唔識㗎啦,唔好話教, 明都未必明啦但你又要扮有嘢做真係好戇居,其實有時啲學生都想輕鬆啲去學習,我見有啲堂嘅老師可以令到啲學生上堂想得好開心又學到嘢,咪大家都好囉,你淨係識得叫人唔好嘈淨係識得叫人靜,我唔係學生我都覺得你煩啦!放break之後Bella都未返,咁我咪去上法文堂囉,午飯時間同佢哋一樣食足九個字先至返返課室繼續上,法文堂都可以,但之後嗰堂,我真係勁唔想上!咁岩有人踢咗啲水落我條褲度,咁我咪入去大房諗住清潔下先,見到Samoa 吹吓水咁,其實都有少少想拖時間唔上住㗎啦,但跟Samia嗰個supply LSA正一正義L嚟㗎,我都唔跟我個學生上堂關你咩事啫,傾吓計都唔得,仲叫我問上司應該仲有邊個學生需要照顧,仲有九個字都放學啦你唔好搞人啦,俾佢搞到心情差晒,唔怪得知Samia 都唔鍾意佢!最終我想去課室見到其實都冇需要我嘅地方,喺門口坐咗陣,就去咗廁所,等佢夠鐘就直接攞單車走人,因為今日放學時驚落大雨,我要直接去學校接細佬,費時佢等咁耐啦,夠鐘梗係即閃!返到屋企濕度落湯雞咁,換好衫其實都冇咩休息,仲仲又要出去學音樂!接埋德德返到屋企,又要煮定飯俾佢食,到佢走咗啦,又要摺衫抖咗一陣又要開飯洗碗,先至可以沖涼休息其實日日咁樣真係好攰!

沒有留言:

張貼留言