2022年3月15日 星期二

15/3/22

 15/3/22     TUE.    COOL+

今日都係照常咁返工放學啦,做咗仲爺返學我就返工啦,返到去搵咗一輪先搵到個學生究竟係邊,成日都唔知佢哋幾時周會幾時喺課室真係好煩!其實今日都係簡單跟出跟入,數學堂可以教下數其實時間已經已過好多!叫做順順利利咁樣夠鐘就放學,仲早過佢哋返到屋企,發數準備好就出去搭巴士,去打籃球,我就去超市買餸,返屋企準備好,又要出去接德仔,得我同佢喺屋企,基本上我都冇咩同佢玩,大家睇吓電視咁食完飯,就等佢爸爸來接返。準備好晚飯嘅材料就開始摺埋啲衫,等老公返嚟煮埋啲餸就開飯,佢哋又要睇波但又收得唔係幾好,成日拎機!沖完涼都10點啦快手捉埋佢哋去瞓覺我都要休息!

沒有留言:

張貼留言