2022年3月8日 星期二

8/3/22

 8/3/22.    TUE.    COLD

今日一閪電郵見到跟Zamora,即刻勁唔開心,因為今日一定冇好日子過!湊左細佬返學,我就返工,返到去咪死死地氣去開工囉,喺from room唔見佢,又再去reception 搵,最後原來佢遲到,自己上咗課室,第一堂數學,佢又嘈到老師要講咗佢個隔離房,都係好事!跟住都係轉課室時又周圍走啦,點都唔變!放break時更加變本加厲,玩到推來推去又整蠱同學,總之我真係好想用垃圾來形容佢!基本上嗰個LSA都唔想跟到佢,根本就係惡夢!放完break Settle好佢,我就可以去食飯,好好享受返半個鐘時間,之後返去其實都冇咩做等到佢放飯,又要睇住佢,其實罰佢坐喺老師房門口請個午飯時間就啱,呢啲人多啲根本就唔識乖!最尾嗰堂轉堂,又係要走來走去啦,走咗去廁所兩次,最終遲咗差不多10分鐘先去到課室,我都冇佢咁好氣,但唔話佢又唔得,都唔知點拿捏!終於放學啦,話知佢啦一出課室我就去攞單車走人啦!返到去子元佢哋已經返咗,咁就快啲準備好野出去打籃球,出門口前終於收到嫲嫲寄來果包裹啦,今晚食完飯再拆!接埋德德返嚟湊住佢,但係佢又好似開始想作病咁有啲燒,唔知佢聽日會唔會照返學!等佢走咗我又要煮飯啦又要摺衫啦,食完飯拆埋個包裹,都有好多驚喜,不過今日搞到太夜10點幾十一點先捉仲爺去瞓!

沒有留言:

張貼留言