2022年3月17日 星期四

17/3/22

 17/3/22     THU.    COOL

今日如常咁返工返學啦,要跟條妹都唔係好難,但今日佢啲朋友喺哂到,佢就比平時麻煩啲,又會乘機走來走去,想賣甩我,但我已經放棄咗追佢哋,間學校有幾大啫,你咪唔見囉,反正你都出唔到學校門口,都係你俾人罰又唔係我有乜所謂!最怕係放午飯時,佢個friend又唔知咩唔舒服,一日返學都唔舒服,去醫院啦返咩學校啫,見到呢啲細路,都覺得佢哋父母好慘,唔知係唔教吖定係教唔到!重點係阻住我食飯吖嘛!到放學之前嗰堂,個老師好惡又好嚴格,排隊入課室都要排直線唔好講嘢入去,一有人唔跟規矩就全部人一齊再行過,入到課室其實都講明唔俾傾偈,要好好上堂做嘢,但有啲學生就係唔聽教,最終個老師叫佢哋放學留低,嗰三個同學當然都要留低啦,但係到最後一刻先同佢哋講逼到佢哋死,我就心都涼曬咁走先啦拜拜!去到公園俾細佬玩到四點就要返屋企啦,收拾下又要出去接仔返嚟又要煮飯又要做家務又要摺衫,好在老公煮飯如果唔係真係做死我!九點幾沖埋個涼終於可以休息啦!

沒有留言:

張貼留言