2022年3月1日 星期二

1/3/22

 1/3/22     TUE.    RAIN

今朝返學先至嚟落雨,返到去又濕晒,去課室搵返我今日個學生,點知佢哋又唔喺課室,我去Hall搵佢哋又搵唔到,終於忍唔住問咗個老師佢就話應該喺體育館嗰邊,我又要行三四,好彩都過到去!跟住都係如常咁一日跟住佢啦,除咗嗰兩堂英文係有啲壓力,因為又係跟住Miss rice,搞到我午飯都唔可以偷雞食耐啲!夠鐘就準時放學啦,同仲仲佢哋差不多時間返到屋企,快手咗好多嘢,又要出去趕巴士,佢哋去打籃球!然後去超市買埋今晚需要嘅餸同其他嘢,返屋企整起休息一陣,又要出去接德仔,得我一個湊住佢佢悶我又悶,好在佢阿爸都唔係好遲先來湊佢,跟住我就準備好晚飯啲嘢,然後就摺衫啦!明明放咗個膠箱喺出邊把車位,啲車都可以照攞開我個箱又再泊,搞到我出咗去幾次要同人哋講呢個位有人,好彩佢哋都肯讓出嚟!

沒有留言:

張貼留言