2022年3月24日 星期四

24/3/22

 24/3/22     THU     WARM

今朝未夠8點突然之間冇哂wifi, 都做唔到啲咩, 唯有放工回來先算, 好在手痕一早睇定今日更表, 唔係又要返去先睇到就煩! 咁揍完仲爺返學就返去開工啦, 第一堂簡直係惡夢, 一來係supply teacher, 二來係三五個問題學生同一班, 根本就係失控, 3個老師喺到都唔掂, 又玩水又玩玩具又走出位大叫離開課室咩都做齊, 其實咁有幾好玩呢, 真係唔明! 終於捱完呢堂, 又遊一輪花園先肯去課室啦, 上宗教又係玩啦, 其實我都唔係好想理佢地, 但又唔可以咩都唔做, 你話係咪煩! 小息佢地竟然去咗圖書館, 我可以坐吓休息吓! 跟住history堂老師勁惡我係可以舒服啲, 午飯時間明明要排隊由老師帶去飯堂, 但佢三個又跑咗去啦, 最好笑係最唔合作嗰條囡跑到PK, 我堅想笑囉, 抵死! 等佢食完我就快手去飯堂買午餐, 然後去邊食邊打比Ivy同佢吹水, 我發覺同佢吹水係唔會停到, 吹到有少少遲咗架啦, 好期待佢年中過到嚟可以見面呀! 返去捱埋嗰大半堂本來以為要去上Geo, 點知個學生有得去踢波, 我又要跟埋去囉, 咁郁吓都好, 不過太劇烈運動我就真係唔得, 爆咗兩轉hand機啦! 唔太準時走得甩, 去到學校已經過咗3點半, 又要等一餐仲仲先落得番嚟! 好在今日唔太趕, 可以返去休息吓先再出去買餸同揍德! 今日個個都喺到我都可以輕鬆啲! 食完飯沖完涼又要督吓子元學習, 趕埋細佬瞓覺, 又要做公務, 搞咗都個幾兩個鐘, 車牌嘢又要小心睇多幾次, 搞屋嗰啲又好多嘢要email出去睇吓點, 總之做死我啦! 

沒有留言:

張貼留言