2022年4月28日 星期四

28/4/22

 28/4/22      THU.    COOL

今日都係照常咁返工返學家,學校轉咗吖早返門,都係好事,仲仲可以早啲入去我都安心啲,我返到去,又冇寫明我第一堂去邊個課室,唯有自作主張就算, 10點就去Reception等Bella嚟,都估到佢第一堂會心情唔好,因為要上法文堂嘛!佢傳統就喺度自己寫字,係咁寫I want to die,完全唔知佢想點,落咗堂又冇嘢喎,之後嗰三堂亦好正常,我就放咗個早飯,所以放學後咪好肚餓囉!學生午飯時我煮係罰企,見到Letty個Bio老師,就成機問吓佢關於science科啲嘢,都有得著架!終於捱到放工就去公園接仲,佢又係煮要玩陣先,結果4點先走,回家抖得一陣就要出去接德,老公今晚宴意大利飯,係好食但煮咗好耐,咪又夜咗做其他嘢囉!仲仲又突然咳番喎,明明好釋架啦嘛,希望食吓藥就好啦!

沒有留言:

張貼留言