2022年4月29日 星期五

29/4/22

 29/4/22     FRI     COLD

今日本來抱住開心的心情返工, 因為見個表係跟Samia嘛, 點知一返到去首先就比條麻煩上司捉咗入房話做咩3個月的檢討, 佢講嚟講去又係用電話單嘢, 仲有就係唯一一次接唔到Bella嗰次, 老實佢成日個口話冇問題, 但佢不停重覆其實就好有問題, 最慘係因為Samia今日有Test, 我冇得跟佢之餘又要跟Bella, 然後今日仲要有好多外在環境問題影響到, 絕對唔係好過! 好在同今日做代課嗰個即時舒發咗先, 佢又唔會再返嚟見到呢到啲人, 同佢講就最好! 同埋Break時Bella 因為外在環境發生的事又要躲去AL1, 全世界又因為咁要撤退, Celia連Bella個朋友都叫走埋, 但堂Pat接手時, 佢即刻叫番個朋友返來, 因為咁樣先可以快啲解決到, 又一次證明上司只係識講唔識做, 原來全世界都係咁! 好在香港人有對抗白痴上司免疫力, 再加上最尾一堂Pat嚟cover時, 佢知我3:15要走, 早5分鐘叫我走啦, 我都怕怕架, 但佢一句Celia gone, 我即時覺得原來做下屬就會明大家諗咩, 即係唔係我問題而係上司問題! 放工去公園接仲仲, 佢又要玩...比佢玩到4點多先走, 回來一陣就要出去睇樓, 本來都抱好大期望, 但都遇咗係舊啲, 不過最大問題係樓上個花園放咗好多垃圾, 即係條友企理極有限, 所以都係要重頭嚟過, 好灰! 去龍鳳買埋嘢就回家煮飯休息!

沒有留言:

張貼留言