2022年4月6日 星期三

6/4/22

 6/4/22     WED     COLD

今日基本上係冇出街, 如果唔係要揍德仔都唔會出去! 朝早其實好早醒咗, 好在老公出門口後都瞓番一陣, 8點多起身整早餐, 等佢地食完可以做吓嘢, 我都好多電郵要覆, 真係令人好煩惱! 又要做嘢又要教仲仲做功課咁, 子元係冇溫書啫, 叫佢換床單嗰啲都做哂! 跟住捉佢落嚟計劃吓點溫書, 編埋時間表比佢, 我都真係好大量囉, 打機同溫書一半, 佢真係溫先好! 午飯後可以休息吓, 睇劇摺衫咁, 又開咗套舊劇嚟睇嘛! 4點幾仲爺跟埋我出去買餸再去接德仔, 我整好飯的時間老公又返到嚟, 仲比佢見到炸魚薯條, 跟住又唔食飯囉, 可惡! 咁都冇法啦要同佢阿爸講, 咁佢話個仔唔迫得, 咁我唯有算啦, 其實個小朋友成日流鼻涕又咳咁, 點會有胃口食嘢! 等老公煮晚餐時我就繼續睇劇, 晚飯時佢地要睇波就比佢地睇啦, 咁又一日假期啦!

沒有留言:

張貼留言