2022年4月7日 星期四

7/4/22

 7/4/22     THU     WIND

今日子元要去練波, 要自己撘巴士去, 咁諗起隔離係有個遊樂場, 反正都冇咩忙, 就問仲仲去唔去玩, 佢實係去架啦, 所以就食完早餐快手換好衫出門口, 齊齊撘巴士, 車程都唔係好耐, 去到都未夠10點, 都叫子元自己過球場, 我就同仲爺玩遊樂場, 但今日真係好大風, 大到吹得郁人嗰隻, 不過仲爺都玩咗成個鐘, 又要我拍片, 手都彊! 同Ivy喺Whatsapps吹咗一輪水咁,佢遞咗信啦, 冇講移民所以阿姐都好努力留佢, 因為而家唔可以請人, 佢地應該都幾煩! 最後躲咗入去體育館入面, 個工作人員好好, 仲比我地去埋廁所先走! 跟住去球場嗰邊睇吓子元踢成點, 11點幾就走啦! 又要等番巴士返去, 去超市買埋啲餸就回家! 第一時間煮粥, 同預備炒麵, 等子元回來就可以食! 下午開始又追吓劇啦, 仲有同仲爺做吓功課咁! 夠鐘佢又跟埋我去揍德仔, 回程時接到阿Lee同佢媽媽, 又吹咗陣水啦! 返到去都係比佢地放電然後煮德仔餐飯, 今日整咗流心煎蛋佢就食哂啦喎! 老公沖好涼就煮晚餐, 我又可以繼續睇劇, 食完洗埋碗沖埋涼就可以休息!

沒有留言:

張貼留言