2021年1月28日 星期四

28/1/21

 28/1/21     THU.    WARM

今日終於有機會Work from Home,但係一日要鬧仔其實仲攰,朝早瞓到九點起身,仲爺竟然冇上堂喺度睇機,我即刻鬧咗佢一大餐,真係好可惡,本來想瞓多陣先起身都唔得!起身整早餐食,順手一路望住仲爺有冇偷雞唔上堂,11點幾阿媽無端端走咗過嚟,原來佢記錯咗今日係星期五要過嚟睇住佢哋,最終等子元上完堂我哋就車番佢返長沙灣。仲爺呢啲功課其實都唔係咁難做囉,點解佢可以做咁耐有咁好心機做,又激到我發晒老皮真係好辛苦。食完午飯,老公趕時間返工,所以佢就走先,我湊住佢兩個去買埋今晚嘅餸,因為諗唔到食乜所以決定咗整雲吞,買材料就搭巴士返屋企。返到去都係等佢兩個快啲做好功課,我就喺度包雲吞啦,之後都係吽下。晚飯我都係星期五做運動沖涼休息,明明今日唔使返工唔知點解都係好攰!

沒有留言:

張貼留言